Vandaag voor het eerst in deze salon geweest en geknipt door Hassan. Dat was een ervaring op zich. Hassan weet goed met mijn moeilijk te knippen haar om te gaan en heeft goed geluisterd naar wat ik wilde. Het personeel keek aandachtig toe om te leren van de maestro! Ik ben heel blij met mijn nieuwe coupe.
Styled by hassan•Ladies' Haircuts
Jeannette•over 3 years ago
Verified review
Ik ben niet geknipt door Hassan maar door een andere meneer. Eenmaal thuis gekomen vond ik mijn haar veel korter dan gedacht. Bovenop was er ook meer afgehaald dan gevraagd.