Helemaal tevreden met mijn knipbeurt. Lekker muziekje erbij. Vriendelijke mensen.
Styled by hassan•Men's Haircut
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Ik ben zoals de voorgaande keren weer erg tevreden. Voor het eerst een balayage en het resultaat mag er zijn. Ik had wel het idee dat er hierdoor wat minder aandacht ging naar het knippen. Qua knippen zijn alleen de dode punten eraf gehaald. Graag zou ik mensen er nogmaals op willen wijzen dat je op treatwell een vanaf prijs betaald, en dat het makkelijk twee keer zo duur kan blijken in de salon zelf. Is elke keer weer even spannend. Verder alles prima.
Ladies' HaircutsShow all…
Rianne•over 4 years ago
Verified review
Heeft veel aandacht voor de klant en knipt erg goed.
Styled by hassan•Men's Haircut
Marc•over 4 years ago
Verified review
Ik heb er nog nooit zo goed uitgezien als na deze knip- en scheerbeurt!