Reviews are written by customers after their visit.

4,6
3765 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Ik werd voor de tweede keer geknipt door Anna, wat echt super gezellig en fijn was. Ze is ontzettend getalenteerd, want is pas 18, maar mijn haar heeft nog nooit zo mooi gezeten. Ik heb het aan al mijn vriendinnen aangeraden. Ze doet iets magisch met dun en kwetsbaar haar en knipt het weer helemaal mooi en vol! Ik hoef het nu 's ochtends niet eens meer te kammen en het zit al in een goed model.
Volgens mij niet geknipt door Mo2, maar door een nieuwe jonge kapper (net van de kappersopleiding?). Los van de zenuwen, erg goed geholpen en prima geknipt. Altijd gezellige / vrolijke sfeer.
Altijd gezellig en met alle aandacht behandeld worden. Toen ik een aantal jaar geleden voor het eerst hier kwam, was mijn haar uitgevallen door stress. Hassan heeft wat producten aangeraden, mijn haar zo geknipt dat het weer voller leek en andere tips gegeven. Ondertussen is mijn haar weer gezonder en voller geworden. Hassan is kritisch op zijn medewerkers en leerlingen, waardoor ik alle vertrouwen heb. Ik ga altijd tevreden met een mooi kapsel en met mooie wenkbrauwen de deur uit :)
Show venue reply...
was goed
Show venue reply...
Geknipt door Mo, super aardige kerel en neemt de tijd voor je. Strak resultaat en zoals altijd blij met m’n bezoek!