Ik kom al jaren bij SiZo kappers en ik word altijd naar tevredenheid geknipt.
M.•over 1 year ago
Verified review
Good haircut
Styled by Wendy•Men's Haircut
Fernando•over 1 year ago
Verified review
Altijd goed geföhnd haar in een prettige omgeving
Styled by Monique•Blow Dry
Jacqueline•almost 2 years ago
Verified review
Prachtige salon en vriendelijke medewerkers. Mijn haar is super goed geknipt, heel blij mee!
Wat ik wel jammer vind, is dat je meer moet betalen als je het na het knippen wilt laten drogen/stylen en niet zo'n beetje ook, gewoon 20/30 euro meer. Dat hoort er toch gewoon bij? Dan kun je gelijk het resultaat zien. Verder ben ik zeer tevreden.
Ramona•almost 2 years ago
Verified review
Het knippen van mijn kind was ok, de redelijk nieuw medewerker heeft tijd genomen en de kapsel goed verzogd maar ik vond de style niet helemaar gelukt.