Geknipt door een nieuwe kapper. Ik meen Illia. Vriendelijk en hij heeft mijn haar erg goed geknipt. Topper!
Benjamin•almost 2 years ago
Verified review
Extremely efficient!
Styled by Anja•Men's Haircut
Devian•almost 2 years ago
Verified review
Top geholpen in een mooie zaak ondanks een zieke collega!
Styled by Wendy•Men's Haircut
Richard•almost 2 years ago
Verified review
Super fijne ervaring gehad bij Wendy! Ze is voor nu mijn vaste kapster!
Styled by Wendy•Blow Dry
Rania•almost 2 years ago
Verified review
Top geholpen weer door Wendy! Bedankt! Haar knipstijl is zo goed. Als ze je haar geföhnd en gestyled heeft, dan loop je als een ster de zaak uit en zit je haar nog dagen top! Gezellige sfeer met vriendelijke medewerkers.