De pedicure was zoals altijd weer lekker en dat vindt ik steeds . Lekker zacht weer , gewoon heerlijk.
Voor het eerst ook een gezichtbehandeling gehad en dat was echt een heerlijke en prettige ervaring. Dat voelde heel goed aan en ook heel goed uitgelegd wat ze ging doen. Was allemaal heel duidelijk en ben flink verwend. Ook me armen gemaseerd , Nee in één woord geweldig.
Ook hele leuke meiden / vrouwen die dit doen.
Beide behandelingen als prettig en goed ervaren.
Groetjes Paul 🥰
Paul •24 days ago
Verified review
Altijd zeeer tevreden
En super vriendelijke mensen
Sandra •29 days ago
Verified review
prachtige nagels weer onder het genot van een heerlijke cappuccino❤️