heerlijke pedicure behandeling gehad bij Kimberly. Vakkundig nagels geknipt en eelt verwijderd. Aan einde nagels in de gellak.
Treatment by Kimberly
Ineke•almost 5 years ago
Verified review
Kimberley ziet onmiddellijk welke wenkbrauwbehandeling ik heb gehad (bij een andere salon) en hoe ze dat gaat oplossen - ik heb littekens en een lelijke verkleuring. Zonder af te geven op de andere slaon vertelt ze vooral hoe zij het gaat oplossen en waarom. Ze legt alles uit, neemt de tijd en is supergekwalificeerd, zorgvuldig en o ja, had ik al gezegd dat ze superaardig is en mij helemaal geruststelt? Kimberley is da bom!
Treatment by Kimberly
Caroline•almost 5 years ago
Verified review
Ze vond ook nog tijd om ff mijn nagels te lakken zo leuk
Margreet•almost 5 years ago
Verified review
Het is en blijft een heerlijke salon. Je wordt altijd vriendelijk bejegend en altijd goed geholpen. Het zijn stuk voor stuk vakvrouwen.