Altijd heel aardig, kennis van zaken, goede producten met aandacht voor gezondheid en milieu. Prettige sfeer, iedereen neemt de tijd. Medewerkers worden gestimuleerd zich verder te ontwikkelen.
Caroline•over 5 years ago
Verified review
Heerlijke massage! Een aanrader
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
ik vind de salon heel prettig om te komen, er is persoonlijke aandacht en de behandeling en producten zijn van goed niveau en kwaliteit.