Een erg fijne treatment ondergaan. Ik vind de salon ook prettig
Melissa•over 5 years ago
Verified review
De salon SK beauty & lifestyle is in vele opzichten heel fijn. De eigenaresse en medewerkers uiterst aardig, kundig en zorgvuldig. Ik ga altijd graag naar dat salon, veel vernieuwing, altijd heel professioneel, super schoon en heel fijn. Naast de kwalitatief uitstekende behandelingen biedt SK massages. Ik mocht Indiase hoofdmassage in het kader van een beginnende carpaal tunnelsyndroom. Ik heb het goed met Ruth kunnen bespreken en ze heeft me voelbaar geholpen. Van harte aanbevolen.