Altijd heel prettig geholpen zowel door Kimberly als Denise. Er wordt veel zorg aan mijn voeten besteed, er wordt zeer nauwkeurig gewerkt dus een aanrader!
Mariska•over 6 years ago
Verified review
The vibe is excellent and the staff is lovely!
Emma•over 6 years ago
Verified review
Vriendelijk en deskundig.
Koos•over 6 years ago
Verified review
Prettige behandeling van Ramona. Raffelt niet af.
Professionele houding.
Martina•over 6 years ago
Verified review
Bij SK worden de behandeling gedaan door professionele schoonheidsspecialistes. Alle dames zijn vriendelijk, gastvrij en altijd geïnteresseerd in de klant.
Klant is Koning of Koningin