Altijd tevreden met het resultaat, prettige en zo pijnloos mogelijk.
Face WaxingShow all…
Mirjam•over 2 years ago
Verified review
Behandelingen waren super goed gegaan en ik ben tevreden over resultaat ik kaan Sabine echt aanraden voor haar professionele benadering en hoe ze omgaat met klant
PedicureShow all…
Ania•over 2 years ago
Verified review
Super fijne salon. Kwa sfeer en behandelingen. Professioneel. Aangenaam. Ik ken in de gehele omtrek geen betere schoonheidsspecialiste.
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Iris•over 2 years ago
Verified review
Fijne salon waar met aandacht wordt gewerkt. Goede prijs/kwaliteitverhouding.