Eerste keer, fijn en prettig! Zeker voor herhaling vatbaar.
Latifa •almost 2 years ago
Verified review
Ik was vriendelijk ontvangen en werd op mijn gemak gesteld. Lisette is heel vakkundig! Goed gelaserd en vroeg continue of het goed ging en of niet te warm. Ik ben namelijk heel kleinzerig. Echt een aanrader!
Bahija•almost 2 years ago
Verified review
Heel fijn gesprek en neemt haar tijd voor om alles goed uit te leggen. Ga altijd tevreden de deur uit zowel klantenservice als behandelingen én producten die ze verkoopt. Bedankt weer Loubna en tot snel weer!
Khayat•almost 2 years ago
Verified review
Ik kwam te laat dat is mijn fout alleen ik had half uur voor de afspraak gebeld om te zeggen dat ik later zou komen. Ik was kwartier te laat dus ze had intake alleen gedaan omdat de volgende afspraak zou komen. Moest een nieuwe afspraak maken. Ik had aangeboden om te wachten als de volgende afspraak te laat of niet komt maar dat kon niet want dan moest het snel gedaan worden de behandeling. Dus moest weer helemaal terug naar utrecht. Wat ik wel merkte dat de afspraak te laat was ook een kwartier.
Ouassima•almost 2 years ago
Verified review
Professioneel, klantvriendelijk en duidelijk uitleg. Elke stap word netjes uitgelegd wat ze doen. Ik ben tevreden over de resultaten.