Goede verzorging/behandeling en service gehad, raad het ten zeerste aan
Dennis •about 2 years ago
Verified review
de plaats is super schoon en het personeel is zeer bekwaam. Ik ben super blij met de resultaten, ik weet zeker dat ik weer terugkom en het ten zeerste aanbevelen aan vrienden en familie
Mohamed•about 2 years ago
Verified review
Geweldig geholpen en de dames zijn super vriendelijk! Zeker aan te raden en ik kom zeker terug :)
Nabila•about 2 years ago
Verified review
Super vriendelijk personeel zowel de eigenaresse als haar collega Khadija Z dneken met je mee en laten j op je gemak voelen voor mij is dat echt een heel groot pluspunt ! Ga zow door en op naar meerdere vestigingen in het hele land in Shaa Allah:-)
Ansa•about 2 years ago
Verified review
Super fijn behandeling is snel gelopen zeer tevreden