Heel fijn geholpen en heel professioneel.. kom zeker snel weer langs bij jullie
Treatment by Annabel•Microdermabrasion
maaike•over 2 years ago
Verified review
Nagelriemen zijn met veel aandacht verzorgd en voeten en nagels zien er weer netjes uit! Er hangt daarbij een fijne en gezellige sfeer in de salon waardoor ik mij erg op mijn gemak voelde.
Treatment by Isabel Luske•Pedicure
Judith•over 2 years ago
Verified review
Fijne, professionele en gezellige salon. Alle expertise is in huis. Een en al ontspanning en er wordt echt de tijd voor je genomen.
Treatment by Isabel Luske•Microdermabrasion
marielle•over 2 years ago
Verified review
Annabel wil het beste resultaat voor de klant en draagt hier goed zorg voor. Erg fijn om door behandeld te worden.
Treatment by Annabel•Cryotherapy
Marielle•over 2 years ago
Verified review
Really lovely place, also the lady that did my brows was super helpful and guided the process well.