Manicure met Evie was echt perfect ik ben zo blij met het resultaat!! Ik kan niet wachten om weer te komen😇
Manicure
Gin•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Nail artistes. En fantastisch leuke plek en aardige, professionele mensen..
Gel Nails Manicure
Geraldine•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik word zo blij van Praktijk Roze. Altijd warm ontvangen met een heerlijke cappuccino 😍 en mijn nageltjes zijn weer perfect gedaan. Soraya is heel druk, maar gelukkig was er nog een gaatje tussen gekomen. Dankbaar ♥️🙏🏻
Treatment by Soraya•Gel Nails Manicure
Kim•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Hele fijne kleine salon waar je altijd goed wordt geholpen!