Soraya is een prachtige vrouw die zeer goed is in haar vak. Het was n topervaring om mijn nagels bij haar te doen. Niet alleen is ze warm en super aardig, ze is ook top in wat ze doet. Ik kom zeker terug bij Soraya!
Treatment by Soraya•
ManicureShow all…
Samira•almost 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Nette salon en aardige medewerksters maar kwaliteit van manicure en pedicure niet heel goed (geen nagelriemen nagekeken en gellak zat op een aantal nagels al los binnen een week)
PedicureShow all…
MV•almost 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Professioneel en klantvriendelijk
Pedicure
Yvon•almost 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Goede adequate voeten behandeling. Zachte voeten nu. Nagels werden schoongemaakt, nagelriemen ook meegenomen. Daarna secuur gelakt met m’n eigen nagellak. Ik kom terug voor manicure en nieuwe wijze van nagels lakken.
Pedicure
Ankie•almost 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Super geholpen! Hele fijne BIAB behandeling gehad vandaag. Fijne sfeer in de salon en kundige medewerkers.:)