Heel gelukkig en dankbaar dat ik deze salon gevonden heb. Soraya is a gem; enorm positief, hardwerkend, gezellig, meedenkend en begripvol. Het nieuwe pand is prachtig en het resultaat van mijn wimperextensions weer helemaal naar wens. De aandacht en liefde voor haar vak zijn te merken, voelen en terug te zien in zowel de salon zelf als in haar werk.
Treatment by Soraya•Eyelash Extensions
Jess•about 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Zoals gewoonlijk weer prachtige nageltjes! Heel erg bedankt :)
Manicure
Teuntje•about 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Wauw,wauw,en nog eens wauw,oja het was ook erg gezellig..thanx Soraya je stelt me nooit teleur..
Treatment by Soraya•Hard Gel Extensions & Overlays
Bibi•about 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
<3
Gel Nails Manicure
Janna•about 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Heel gelukkig dat ik dit pareltje in Noord (eindelijk) heb ontdekt! Fijne sfeer, goede communicatie en heel blij met het resultaat van de one by one extensions!