Goede ervaring! Er is ruim de tijd genomen! Ontspannen sfeer. Heerlijk kopje thee en een stapel gloednieuwe tijdschriften om door te bladeren! Een aanrader.
Pedicure
Jill Georges•about 9 years ago
Verified review
Vriendelijk personeel, maar ik had een manicure geboekt en ze verwachtten een pedicure. De manicure zelf was minimaal. En tijdens de behandeling werd geprobeerd mij een duurdere behandeling aan te praten.
Manicure
Anonymous•about 9 years ago
Verified review
Prettige sfeer en goede pedicure behandeling
Pedicure
Anonymous•about 9 years ago
Verified review
Excellent nails! Relaxing ambience and kind personnel