Vandaag mijn eerste afspraak bij STERRE brows&beauty dus ik wist niet goed wat ik moest verwachten. De salon ziet er netjes uit en heeft een fijne uitstraling. Ik ben superblij en tevreden met het resultaat! Goed geholpen en Emma heeft de perfecte kleur en vorm gekozen voor mijn wenkbrauwen. Ik kom zeker terug.
Juliet •about 2 years ago
Verified review
Fijne afspraak waarin er tijd en ruimte was om te overleggen wat de wensen zijn / advies te krijgen. Super blij met het eind resultaat!
Saar•about 2 years ago
Verified review
Lieve Sterre,
Ik ben ontzettend blij met mijn wenkbrauwen. Ik zal vaker komen!
Mariam•about 2 years ago
Verified review
Vriendelijke ontvangst en duidelijke communicatie over de behandeling en nazorg
Pety•about 2 years ago
Verified review
Super lief vriendelijk meisje. Ben zeer tevreden en kom graag terug.