De nagelverlengingen waren perfect! De styliste werkte heel nauwkeurig en professioneel. Mijn nagels zien er prachtig en natuurlijk uit, en de vorm en kleur zijn precies wat ik wilde. De sfeer in de salon was ontspannen en vriendelijk. Ik kom zeker terug!
Other Nail Extensions & Overlays
Yaryna•about 1 year ago
Verified review
The best!!
Treatment by Natalia•Eyelash Extensions
Houda•about 1 year ago
Verified review
Katya is really lovely, super experienced and helpful. Went here before my wedding and loved the results of both the pedicure with gellak and BIAB on my nails. really would recommend her!