Ik kom zojuist van Studio 7 Days. Ik mijn wenkbrauwen laten epileren met touw. Ik werd geholpen door Manar, een leuke jonge meid die goed is in wat ze doet. Ik ben erg tevreden en kom zeker terug!
Elsemieke•over 11 years ago
Verified review
Mijn wenkbrauwen voor het eerst met touwtjes laten epileren en verven. Fantastisch, zo fantastisch mooi gedaan.
Super aardig personeel.
Echt een aanrader!!!!
Marjolein•over 11 years ago
Verified review
Ik werd netjes verwelkomd en gerust gesteld erg vriendelijk ik kom zeker terug !!!
Aname•over 11 years ago
Verified review
Alles is netjes onderhouden, de behandeling was ook heel goed.
Anonymous•over 11 years ago
Verified review
Ik vind ze heel profesioneel, zorgvuldig en klantvriendelijk.
Ik hoef nooit te wachten zij plannen de afspraken goed.