Mijn wenkbrauwen zijn heel mooi gekleurd en geëpileerd , dank je Alin , ik ben er blij mee !
Jacqueline•about 2 years ago
Verified review
Zo heerlijk genoten. Echt even helemaal weg met een biopeeling. Pijn maar daarna vooral fijn.
Britta•about 2 years ago
Verified review
Gisteren een heerlijke zuurstofbehandeling van Alin gekregen, mijn huid voelt superschoon aan en
gelijk de wenkbrauwen laten verven en epileren, allebei top!