Ik was direct op mijn gemak bij Romy. Ze neemt echt de tijd voor je. Ik heb dik lang haar, het valt vrij rechttoe recht aan. Ze knipte er een fijn model in zodat ik het los kan dragen. Ze föhnde mijn haar en gaf mij tips zodat ik het zelf kan doen. Ze adviseerde mij 1 keer per week een haarmasker, daarmee te gaan slapen, de volgende ochtend uit te spoelen en het te wassen. Mijn haar is gezond, een goede natuurlijke shampoo en haarmasker is voldoende. Ik ben heel blij met mijn kapsel!
Styled by Romy•Ladies' Haircuts
Inge•over 1 year ago
Verified review
De behandeling was heel fijn. Niet alleen de behandeling maar ook de gesprekken die we samen hebben zijn inspirerend. Ze doet waar aan haar naam en haar visie ✨
Styled by Romy•Ladies' T-Section Highlights
Robin•over 1 year ago
Verified review
Weer zo blij met m’n highlights, ik ga naar niemand anders dan Romy voor mijn haar :).
Styled by Romy•Ladies' T-Section Highlights
Sophie•over 1 year ago
Verified review
Superfijne ervaring gehad bij Romy! Ze is niet alleen deskundig en professioneel, maar ook nog eens super aardig. Ik ben heel blij om eindelijk een fijne kapper te hebben gevonden bij mij in de buurt. Romy luistert goed naar je wensen, geeft advies en neemt echt de tijd voor je. Ik ben blij, en kom zeker terug!