Persoonlijk advies, 1 op 1 alleen jij en Romy bij Studio Cream...geen chemisch ruikend salon,
geen geklets en gefheun om je heen van anderen.
Romy maakt gebruik van de heerlijke producten van Natulique. Mooi geknipt en goed en eerlijk advies gehad wat betreft de toner.
Mijn haar ziet er natuurlijk en gezond uit, precies wat ik wou.
Ik ben superblij met het resultaat en blijf zeker bij Romy terug komen.
Styled by Romy•Ladies' Hair Toner
Míša•12 months ago
Verified review
Echt een aanrader! Ze werkt met goede producten op natuurlijke basis. Weet precies welke kleuren goed staan. Altijd blij als ik weer naar buiten loop!
Styled by Romy•Ladies' T-Section Highlights
Fardau•about 1 year ago
Verified review
Fantastische salon!
Styled by Romy•Ladies' T-Section Highlights
José•about 1 year ago
Verified review
Heel blij met m’n haar! En het is ook nog eens super relaxed en gezellig bij Romy. De producten zijn trouwens ook top. Ik ging naar huis met shampoo, conditioner, olie én droogshampoo, en stuk voor stuk zijn ze heerlijk.