Hele fijne ervaring weer bij deze salon. Giovanna is lief voor de kinderen, heel zorgzaam en vooral ook snel! 2 kinderen geknipt, voor goede prijs, ingevlochten en binnen 20 minuten alweer buiten met 2 meiden met blije gezichten. Ik ga zeker volgende keer weer naar Giovanna
Styled by Giovanna•Children's Haircuts
Theun Kok•about 6 years ago
Verified review
Liv heeft weernsuper mooi kapsel met mooie vlecht en glitters.