Zelf ga ik altijd voor de manicure/nailart. Maar de afgelopen 2 keer alleen voor een mooie kleur❤️💙, wegens verhuizing😅💪🏽!
Treatment by Shakira•Manicure
Monique•almost 2 years ago
Verified review
Super blij met mijn nageltjes 🌸
Treatment by Shakira•Manicure
Linda•about 2 years ago
Verified review
Ik laat nu al ruim een jaar mijn nagels doen door Shakira en ben super tevreden! Shakira neemt de tijd om te luisteren naar je wensen, denkt mee en is kundig in wat ze doet. Vragen die ik heb weet ze te beantwoorden en samen creëren we nagel sets waar ik wéken plezier van heb! Mijn nagels zijn nooit eerder zo sterk en gezond geweest. Ben vaste klant en ga ook nergens anders heen! 10/10
Treatment by Shakira•Manicure
Emelie•about 2 years ago
Verified review
Fijne sfeer. Eerlijk en professioneel. En een super mooi resultaat
Treatment by Shakira•Manicure
Feliz•about 2 years ago
Verified review
Hele fijne, gezellige dame als nagelstyliste. Ik ben altijd mega tevreden met mijn nagels als ik bij Shakira ben geweest!