Ontzettend leuk en vriendelijk ontvangen, goed advies en samen gekeken wat de precieze wensen waren.
Keurig geknipt en ben nog steeds enorm blij met het resultaat!
Heel erg bedankt Yvonne!
Styled by Yvonne•Ladies' Haircuts
Eva•over 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Mijn pony was netjes geknipt! Altijd gezellig bij Ashley
Styled by Ashley•Fringe Trim
Astrid•over 1 year ago
Verified review
Geweldige mensen erg goed in hun vak. En ook goed zorgzaam
Styled by Taan•Men's Haircut
Steven•over 1 year ago
Verified review
Prima geholpen door Taan. Ze is deskundig en vraagt goed door wat je wilt. Ik ben heel tevreden over deze salon.
Styled by Taan•Permanent Waves
Annemiek•over 1 year ago
Verified review
prima ,weer tevreden met mijn haar.actie binnen 6weken is ook handig