Ik ben echt blij met mn haar! Ashley weet wat je goed staat. Ze neemt echt tijd tot het resultaat satisfying is. Dankjewel Ashley tot volgende keer ❤️
Styled by Ashley•Dip Dye
Astrid•over 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Het was weer heerlijk, haartjes gewassen, geknipt en geföhnd
Styled by Joëlle•Men's Haircut
Wim•over 1 year ago
Verified review
Ik ben hier nu 3 keer geweest en ze zijn hartelijk, aardig. Dat is naast dat ze me goed knippen ook belangrijk. Ik vind de sfeer er goed.
Dus ik kom natuurlijk terug🙃
Ladies' Haircuts
Sandra•over 1 year ago
Verified review
Prima service, vriendelijke medewerkers, altijd meedenken zonder je iets aan te praten, makkelijk afspraak te maken. Ik kom hier altijd heel tevreden vandaan.