Prima al had ik liever m’n vaste medewerkster gehad die het met touwtjes doet. Dan waren alle donshaartjes ook weg geweest.
Treatment by Taan•Eyebrow & Eyelash Tinting
Mirjam•over 1 year ago
Verified review
Taan is een rustige en prettige stylist, die je goede informatie geeft over je haar , met uitstekend advies zowel over de coupe als verzorging.
Fijne ervaring!
Styled by Taan•
Ladies' HaircutsShow all…
M•over 1 year ago
Verified review
Alles helemaal prima, maar ik vind het wel een beetje raar, dat ik na het kleuren en wassen met een handdoek om mijn hoofd moet wachten op het knippen, omdat er tussendoor een ander wordt geknipt. Waarom niet de hele behandeling achter elkaar door?!
Styled by Joëlle•
Ladies' HaircutsShow all…
Paulien•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Super geknipt!
Styled by Joëlle•Boys' Haircuts
Nick•almost 2 years ago
Verified review
Prima geholpen. Al snel mogelijkheid tot boeken, en behandeling verliep vlot. Stempelkaart meegekregen voor korting.