Vriendelijke ontvangst en Taan luisterde goed naar de wensen en nam de tijd. De zaak is heel verzorgd en schoon. Heel ontspannen bezoek aan deze salon.
Styled by Taan•Ladies' Haircuts
Claudia•about 2 months ago
Verified review
Prima kapsalon. Vriendelijke mensen.
Styled by Meike•Ladies' Haircuts
Susan•about 2 months ago
Verified review
Ik had de indruk dat ze een beetje haast had. Ik was binnen een kwartier klaar
Er werd dan ook eten bezorgd. Verder wel tevreden. Meike is aardig.
Styled by Meike•Ladies' Haircuts
Jenny•about 2 months ago
Verified review
I had a keratin treatment on April 25th, the lady who did my hair used too much heat with the hair straightener so the ends of my hair were burned where there were white spots. I went back to get it and asked them to cut off the part that was burned.
Styled by Ayfer•Ladies' Brazilian Blow Dry
Nora•about 2 months ago
Verified review
het was weer lekker een half uurtje verwend worden. er wordt meegedacht en mijn haren zien er weer verzorgd uit.