De behandeling opzich was wat pijnlijk, maar ja.. wie mooi wil zijn, moet pijn lijden! En de Dame die mij heeft behandeld was heel duidelijk en nam haar tijd om mij van alle informatie te voorzien. Vond ik heel fijn..
Khadija •6 months ago
Verified review
1 ste keer ben tevreden
Isa•7 months ago
Verified review
Ik vond wel de hifu behandeling de moeite en resultaat waard. Gedurfd maar heel blij met mijn gezicht.
Lekker straks, jong en fris.
Jane
jane•7 months ago
Verified review
Heel goed geholpen
Meshur•7 months ago
Verified review
Ik ben erg tevreden over deze kliniek. De kliniek is schoon en netjes en het personeel is heel erg vriendelijk en professioneel. Ik voelde me direct op mijn gemak. Zeker een aanrader.