Kom al jaren hier en het is hygiënisch, vriendelijke medewerksters en de koffie staat altijd voor je klaar. De zonnebanken worden na iedere sessie netjes schoongemaakt. In de cabine worden voor iedere nieuwe sessie crèmes neergelegd die je gratis kunt gebruiken, Deze salon is echt een aanrader!!!!
Treatment by LightVision Ergoline (Cabine 8)•Sunbeds and Tanning Booths
Peter•19 days ago
Verified review
Weer lekker gezond. Kon lekker weer vroeg
Treatment by Fusion Ergoline (Cabine 9)•Sunbeds and Tanning Booths
betul•19 days ago
Verified review
Medewerkers bij het eerste 4 procedures hebben vergeten om te zeggen dat ik kan zonnekreme te gebruiken.
Treatment by LightVision Ergoline (Cabine 7)•Sunbeds and Tanning Booths
Nikolay Nankov•20 days ago
Verified review
Na de spray tan heb ik geen resultaat gezien
Treatment by Spraytan (Cabine 3)•Spray Tanning and Sunless Tanning
Anne•22 days ago
Verified review
5 van 5!
Treatment by LightVision Ergoline (Cabine 8)•Sunbeds and Tanning Booths