Normaal altijd super tevreden maar nu ging van alles mis. Vies prullenbakje en niet zo vriendelijke medewerkster. Afspraak was bij mij wel bevestigd maar niet doorgekomen in de salon dus ik moest alsnog 20 min wachten
Treatment by iForce+ (Cabine 8)•Sunbeds and Tanning Booths
Anoniem•over 2 years ago
Verified review
Zoals altijd, schone zonnebank, vriendelijk personeel.
Treatment by iForce+ (Cabine 9)•Sunbeds and Tanning Booths
Jan•over 2 years ago
Verified review
Zoals altijd weer zeer tevreden. Altijd schoon en vriendelijk
Treatment by iForce+ (Cabine 8)•Sunbeds and Tanning Booths
Marieke•over 2 years ago
Verified review
Alles top
Treatment by Jewel (Cabine 10)•Sunbeds and Tanning Booths
Sandra•over 2 years ago
Verified review
Altijd schoon en aardig personeel.
Treatment by iForce+ (Cabine 8)•Sunbeds and Tanning Booths