Treatment by Cube+ (Cabine 1)•Sunbeds and Tanning Booths
Yasmine•about 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik ben altijd erg tevreden. De cabines zijn altijd schoon en het personeel super vriendelijk. Het enige nadeel van de zonnebank waar ik op lag was dat er warme lucht uit de ventilator kwam, dus mijn lichaam werd niet echt lekker gekoeld.
Treatment by iSwing (Cabine 6)•Sunbeds and Tanning Booths