Ik was er rond 14:30 uur. En het was voor de sessie begin al erg warm. Na 15 minuten had ik het niet prettig meer. Ondanks dat de ventilator op hoog stond was het te warm.
Treatment by IForce 1300•Sunbeds and Tanning Booths
Julia•about 4 years ago
Verified review
Geweldig personeel (tina), zeer klantvriendelijk.
Ga hier zeker vaker heen
Treatment by Cube+ (Cabine 5)•Sunbeds and Tanning Booths
Stanley•about 4 years ago
Verified review
Altijd netjes schoon, ontspannen sfeer en leuk personeel !
Treatment by Cube+ (Cabine 1)•Sunbeds and Tanning Booths
Alien•about 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Mooie schone en nette salon, erg prettig ontvangen en geholpen.
Treatment by IForce 1300•Sunbeds and Tanning Booths