Ik vond het een fijne salon en een goede service. Geen poespas, maar goed verzorgd.
Zowel de pedicure+gellak als mijn gezichtsbehandeling werden met veel zorg gedaan.
Jooske•about 10 years ago
Verified review
Goed, vriendelijk en deskundig geholpen. Ook op tijd, fijn om niet te hoeven wachten.
Jeanine•about 10 years ago
Verified review
Great atmosphere at Beauty Care Sunfit! Would definitely go back!! Thank you Kobie/Cobby/Cobbie :) (sorry I am not sure how to write the name of the lovely lady at this salon)
Céline•about 10 years ago
Verified review
Hele fijne salon. Nu al 3x een facial gehad, elke keer door andere specialiste, maar elke keer even goed. Er hangt een hele prettige sfeer in de salon. Volgende keer boek ik hier weer.