Ze geeft haar mening over je nagels hoe je ze het beste kunt behandelen.
Tijdens dat zij met mijn nagels bezig is kletsen we ook gezellig 🙂
De salon is ook schoon dat vind ik ook belangerijk.
Jolanda•about 1 year ago
Verified review
Geweldige eerste behandeling gehad,ben zeer tevreden.
Zeker een aanrader.
R•about 1 year ago
Verified review
Mijn eerste pedicure door Suzan laten doen, fijne behandeling en uitleg over de vragen die ik had. De eerste keer vond ik best spannend maar Suzan heeft mij hier goed bij geholpen. Ik kom graag weer!
Marloes•about 1 year ago
Verified review
Mijn voeten worden altijd goed en fijn verzorgd. Als je een gebroken nagel hebt, weet Suzan deze altijd wel weer op te lappen. En het is altijd gezellig tijdens de behandeling!