Met 1 woord perfect! Hele mooie salon en Menekse is een schat van een mens! Dr Hosseini is een fijne arts die de tijd neemt en je goed advies geeft. Herhaling vatbaar!
Cosmetic Injectables
İpek•almost 5 years ago
Verified review
Ik heb nog nooit een wimperlifting gehad maar wauw wat is dit mooi! Ik kom zeker terug.
Eyelash Perming
Evy•almost 5 years ago
Verified review
Was weer top
Pedicure
Wilma•almost 5 years ago
Verified review
Mooie salon, aardige mensen, Selda ervaren en erg aardig.