Top service en ben ik tevreden mijn tanden is zeker witte geworden
T.Y.•almost 3 years ago
Verified review
Top resultaat en vriendelijke medewerkster
S.S.•almost 3 years ago
Verified review
topservice! was voor mij een eerste keer alles werd me duidelijk uitgelegd. je kon lekker naar een film kijken terwijl ik bezig was en de medewerkers waren hartstikke vriendelijk!
m.a.•almost 3 years ago
Verified review
Super fijn geholpen!
Goede informatie en klantvriendelijkheid
J.H.•almost 3 years ago
Verified review
Eerste keer mijn tanden laten bleken, en wat een super mooi resultaat!! Ik ben heel vriendelijk geholpen en er hing een hele relaxte sfeer. Zeker een aanrader😍