Altijd vriendelijk en luistert naar de wensen van de klant. Er heerst een rustige sfeer.
Ik zocht al enige tijd een goede Barber en heb deze eindelijk gevonden. Nu kom ik hier al een aantal jaar.
In mijn privé leven krijg ik vaak complimenten over mijn kapsel en vragen mensen waar ik het heb laten knippen.
Al met al is het een top zaak! 10/10
Styled by Yusuf•Men's Haircut
Roberto•4 months ago
Verified review
Matteo is super
Styled by Matteo•Men's Haircut
Jakob•4 months ago
Verified review
Mijn zoon van 13 is goed geknipt ! Hij ziet er weer fris uit en model is zoals hij wil. Bedankt!
Styled by Karol•Men's Haircut
Suzan•4 months ago
Verified review
Blijft een zeer fijne kapper. Snel,efficiënt en altijd vriendelijk. Zeker aan te raden. In prijs-kwaliteit, niet te overtreffen in de rivierenbuurt.
Styled by Yusuf•Men's Haircut
Menno•4 months ago
Verified review
Very very good as always. Highly recommend Yusuf!!