M'n nagels zijn prachtig, en zo netjes gezet dat het echt super lang bleef zitten.
Anonymous•almost 10 years ago
Verified review
Goede kwaliteit en gezelligheid! Een aanrader!
maartje•almost 10 years ago
Verified review
Hier mijn nagels laten lakken (vingers en tenen) en hartstikke tevreden met het resultaat!! Super relaxte en gezellige sfeer hing er ook, top service.
Anonymous•almost 10 years ago
Verified review
Prachtige shellac nagels, goede service en leuk gesprek. Dank!
Mirthe•almost 10 years ago
Verified review
Ik schrijf nooit reviews, maar nu kan ik het niet laten; wat een fantastische behandeling was dat! Mijn nagels zien er perfect uit, erg mooi gelakt en het was ook nog heel gezellig. Ik heb heel lang naar een goede nagelstyliste gezocht en nu eindelijk gevonden :)