Ik ben superblij met mijn wenkbrauwen, nooit meer ergens anders, thnx Romy!
Cathalie•almost 10 years ago
Verified review
The service itself was great, what could be improved is having a bit of a more relaxing environment with less people walking through all the time.
Anonymous•almost 10 years ago
Verified review
Vandaag een manicure en pedicure gehad, en mijn wenkbrauwen laten doen. Je wil niet meer anders, als je eenmaal bij Romy bent geweest! :-)
Anouk•almost 10 years ago
Verified review
Super fijn! En heel goed!
Anonymous•almost 10 years ago
Verified review
Really good experience at Beauty Bar! I was really satisfied with my eyebrows, moreover the atmosfere is really cool and welcoming. Highly recommended :)