Fijne behandeling! Deskundig advies en prettige sfeer. Heb gelijk een nieuwe afspraak gemaakt.
Anda•4 months ago
Verified review
Heel fijne ontvangst en behandeling gehad!
Tamar•4 months ago
Verified review
Heerlijke behandeling met aandacht voor detail!
Meiny•4 months ago
Verified review
Een heerlijke behandeling in een prachtig ingericht salon. Ze weet precies wat ze doet en neemt echt de tijd voor je. De ontspannen sfeer maakte dat ik helemaal tot rust kwam — ik voelde me als herboren toen ik naar huis ging. Echt een aanrader!
Ida•5 months ago
Verified review
Vandaag geweest voor een gezichtsbehandeling. Het was 70 minuten genieten in een rustige sfeer en de behandeling was relaxend, viel zelfs nog even in slaap tijdens het inwerken van het masker. Vriendelijke vrouw met verstand ban zaken. Ik kom zeker terug en vind het een echte aanrader.