Ik was voor het eerst bij Linda wat een aardige vrouw. Ze stelde mij echt op mijn gemak. Ik vind de salon erg mooi geworden. Ik kom echt graag bij jullie in de salon om een mooiere huid te krijgen. Het was wel weer nodig een behandeling. Tot de volgende keer. Lieve groeten Elice
E.S.•almost 7 years ago
Verified review
heel professioneel en clientgericht zoals altijd. goed advies. in overleg een behandelplan
M.v.•almost 7 years ago
Verified review
Super!! kundig en verzorgd
R.v.•almost 7 years ago
Verified review
Goeie behandelingen, aangepast op de conditie van mijn huid, eerlijk advies en fijne gesprekken. Ik voel me altijd fijn als ik van Sibel af kom mèt een stralende huid.
N.v.•almost 7 years ago
Verified review
Was echt super lekker! Kwam ik helemaal ontspannen thuis. Super bedankt!