Vandaag weer bij Sibel geweest.
Een heerlijke behandeling gehad.
Ik ben een tijdje niet geweest en zag mij huid achter uit gaan .
We gaan er nu weer tegen aan om het weer mooi en stralend te maken door op tijd een behandeling te boeken .
En de producten zijn top ben zeer tevreden .
Thanks Sibel ben blij met jou .
E.s.•almost 8 years ago
Verified review
Het was weer geweldig zoals altijd ..
C.S.•almost 8 years ago
Verified review
Was super !! En wat een heerlijke massage ! :)
I.v.•almost 8 years ago
Verified review
Weer fijne behandeling. Goede uitleg! Top gewoon weer
S.A.•almost 8 years ago
Verified review
Lieve Sibel, jij maakt mij altijd zoooo gelukkig.
Mijn huid is fantastisch sinds ik bij jou kom.
Ik ben mijn vriendin Danielle eeuwig dankbaar met haar advies om naar jou toe te gaan.
Dikke kus en fijne zomer verder.
Tot in September.
Ik ga je gezelligheid missen.
Kus Brigitte