Veel uitleg tijdens de behandeling. Prettige sfeer en een leuke vrouw! Aanrader!
A.S.•about 8 years ago
Verified review
Was weer een heerlijke behandeling, bedankt!
C.d.•about 8 years ago
Verified review
Mijn huid heeft er nooit zo rustig en gezond uitgezien. Ik kan zelfs zonder foundation de deur uit. Heb een gezonde glans. Zeer gelukkig met de kundigheid van Sibel. En al zo snel resultaat!!! Ben je erg dankbaar Sibel!!!
M.V.•about 8 years ago
Verified review
Het was weer heerlijk! Heel erg bedankt❤️
R.C.•about 8 years ago
Verified review
Weer hele goede uitleg van de behandeling! Echt zo heerlijk voelt je huid weer na een behandeling alsof je even weer als nieuw bent