Na jarenlang acrylnagels te hebben gehad nu overgestapt naar BIAB. En m’n nagels hebben er nog nooit zo goed uitgezien. Mijn volgende afspraak staat al gepland!
Treatment by Nagelstyliste•Builder Gel Manicure
Stephanie•8 months ago
Verified review
Super blij hier. Schoon en netjes! Love the Nails 😍
Luisa•8 months ago
Verified review
Lieve geduldige dame die weet wat ze doet. Ik kom zeker terug.