Erg fijn bezoek gehad.
Was de eerste keer voor mij, heb de brow lift behandeling gehad, maar werd goed en duidelijk geholpen!
Aanrader!
Jennifer•2 months ago
Verified review
Fijne meiden en mijn wenkbrauwen zijn weer mooi in shape en geverfd.
Lara•2 months ago
Verified review
Lieve meid, goed geholpen en super mooie wenkbrauwen
Chantal•2 months ago
Verified review
Heel fijn behandeld door Malak, ik kom zeker terug bij haar. Het was een leuke en gezellige sfeer in de salon.
Treatment by Malak•Eyebrow & Eyelash Tinting
Soraya•2 months ago
Verified review
Malak was ziek, maar ik ben heel netjes op tijd doorverwezen naar Bridget bij de vestiging in Leidsche Rijn. Die luisterde goed naar mijn wensen en heeft mij top geadviseerd. Ik ben heel blij met het resultaat en kom zeker terug!