Was vorige keer erg tevreden over de behandeling, werd heel nauwkeurig gedaan. Nu werd ik door iemand anders behandeld en die deed het een stuk sneller en slordiger. Moest thuis nog epileren en bijknippen.
Margriet•10 months ago
Verified review
Goed geluisterd naar mijn wensen. En goede vragen qua huid, reactie etc
Jazz•10 months ago
Verified review
Tara is een enorm lieve meid, meerdere keren geweest en ze helpt altijd erg fijn en doet me wenkbrauwen altijd erg netjes!
Belinda•10 months ago
Verified review
Snel aan de beurt en netjes geholpen
monica•10 months ago
Verified review
Vriendelijke vrouw die de behandeling doet. Erg tevreden