Ik ben erg tevreden over mijn wenkbrauwbehandeling! Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en het resultaat is super mooi en natuurlijk geworden. Fijne service en een ontspannen sfeer. Zeker een aanrader!
Treatment by Sienna•Brow Lamination
Sabine•3 months ago
Verified review
Heel tevreden met de behandeling, het advies en het resultaat!
Treatment by Leonie•Brow Lamination
Luna•3 months ago
Verified review
Super fijn geholpen en heel blij met het resultaat!
Marielle•3 months ago
Verified review
Vriendelijk personeel en goede service
Ilona•3 months ago
Verified review
Slechte ervaring. De sfeer was totaal niet prettig en het personeel kwam erg arrogant en onervaren over. Ik voelde me allesbehalve welkom en vriendelijkheid was ver te zoeken. Absoluut geen aanrader.